Niezalogowany (Zaloguj się)
  • Kategorie

Подобные

Podobne

  • Konkurs

    • rusmil.net Konkurs fotograficzny rusmil.net - termin nadsyłania: 02.10.2011
  • Współpracujemy

    • Frontowiec.com

Vanilla 1.1.10 jest produktem Lussumo. Więcej informacji: Dokumentacja, Forum.

  1. # 1
    Kupię lunetkę PSO-1 na montaż AK. Równocześnie mam pytanie czy montaż boczny do SWD to to samo co do AK?
    Do SWD jest nieco niższy i będzie problem z zamontowaniem na AK.
  2. # 2
  3. # 3
    Ivanow to jest posp, nie pso. U mnie pasuje do aAK, ale ociera nieznacznie o pokrywę.
  4. # 4
    @baju:
    1 w ersofcie roznice pomiedzy pso a pospem nie maja znaczenia, a ten co will sprzedaje jest jeszcze z 1 serii, jak ktos dorobi sobie blaszke od przelacznika z napisem pso, to ci gwarantuje ze nie poznasz go od mki
    2 posp to naprwdw wypadkowa pso w wersji "M" na potrzeby turystow mysliwtch i eksportu, taki ichni wot marketing
    3 na artykul o pso - poczrkacie jeszcze, bo sam czekam az mi ten czarnuch dotrze
  5. # 5
    chodzi mi o to żeby montaż boczny pasował ;) czyli gdybym miał montaż do SWD to od biedy bym zamontował?
    czyli czy takie coś (chyba chińczyk a raczej na pewno) http://gunfire.pl/product-yid-1152189854-Luneta-4x24-PSO1.html by pasowało na montaż AK? Moja replika to RK-06W
  6. # 6
    polecam zrobic odwtrotnie
    kupic wersje do swd, i wymienic dolna czesc montazu na taka do ak - sa takie na nokto.info
    a ten chinczyk to sie na nic nie nadaje
  7. # 7
    no, moją wersję PSO od tego pospa z aukcji odróżnię bez najmniejszego problemu- moja wersja ma "wykrywacz" promieniowania podrzerwonego, czego posp nie ma. Ten przełącznik wykrywacza uważam, że jest charakterystyczny dla PSO-1. No, chyba, że ten posp ma też wykrywacz, to zwracam honor. Co do montażu to pasuje, ale lekko ociera gniazdo żarówki o pokrywę.
  8. # 8
    moj posp na aukcji (sprzedany) to POSP bialoruski, i nie ma IRa. poszedl do jakiegos ziomka z czech ;)
  9. # 9
    własnie widziałem ;p dlatego mówię- wykrywacz to chyba najważniejsza różnica między pospem a pso-1, i żadna tabliczka od grawera nie pomoże.
  10. # 10
    @baju, polecam czytanie ze zrozumieniem!, ty posiadasz pso-1 a nie pso-1m

    2 posp to naprwdw wypadkowa pso w wersji "M" na potrzeby turystow mysliwtch i eksportu, taki ichni wot marketing


    pso-1 w wersji m nie ma detektora!
    pso 1 M to siatka na 7,62 a w wersji m2 na vss-a
  11. # 11
    ok, wybacz. zawsze miałem z tym problem ;p
    Przypuszczam, że po kolorze lakieru bym poznał, który posp, a który pso :D
  12. # 12
    hehe, i tu bys sie zdziwil :)
  13. # 13
    no to może w jakości obrazu? Siatce? ;P
  14. # 14
    siatka jak juz pisalem, zalezy od modelu wiec moze sie roznic lecz sa pewne drobne niuanse budowy, nie majace znaczenia ale sa ;)
  15. # 15
    ok. Koniec walki, remis :P pewnie jak bym dostał dwie lunety i bym siedział nad nimi dłuższy czas, to bym znalazł te drobne niuanse. Ale zakończę temat różnic, tu ktoś chce kupić pso-1 :) Co do samej lunety, jeśli rzeczywiście jest tak, że nie widać różnic między posp'em a pso-1m(no, tabliczka...), to łatwiej będzie znaleźć posp'a i dorobić tabliczkę. No, chyba, że chcesz taką "pro" wersję jaką jest pso-1 z wykrywaczem podczerwieni, jaką ja mam (ale ja szpanuję :D ), to trzeba czekać wytrwale na okazję na allegro, aczkolwiek ceny często też są masakryczne. Ja swoją pso-1 kupiłem z jakimś montażem- samoróbką za 400zł, czyli za ok. 500zł(nowy montaż). Przyznam się, że tylko jedną widziałem tą "legendarną" pso-1 na allegro i to właśnie ją kupiłem ;)

    No wiem, przepłaciłem :)
  16. # 16
    No PSO1 albo POSP obojętne mnie to byleby montaż pasował :D a po ile ten montaż pod AK?
  17. # 17
    eee baju ja juz tych pso-1 orginalow mam 2, jeden czarny drugi mloteczkowy :)
  18. # 18
    wydzieliłem temat
  19. # 19
    @ snail- czarny z aukcji, którą widziałem, w sumie to ci go "dałem", bo paypala nie mam :P
    Co do drugiego młotkowego, to chyba rzeczywiście był, ale nie chciało mi się go licytować bo noktowizor kupowałem, a nie potrzebny mi był drugi.
  20. # 20
    oj mlotkowy mam od dawna, a czarny - to ... sa pewne uklady na tym swiecie
    ale nie wazne pora na koniec tej gupiej dyskusji
  21. # 21
    Racja ;)
    Wiem wiem, to jest temat o różnicach między pso-1 a posp, ale moje pytanie też o optyce:
    - Snail, zakupiłem od Ciebie PGO-7b, i jak kiedyś pytałem się, jak ustawiać tam siatkę, to mówiłeś coś o jakiś tablicach balistycznych. Przyznam się, że nie zaskoczyłem ;/ Prosiłbym o wytłumaczenie, jak się ustawia w celowniku PGO-7b(malowany na czarno) położenie siatki celoniczej, mam z tym problem.

    A Kazika, jeśli byłaby możliwość, zmienić nazwę tematu na "Ruska optyka" czy coś w tym stylu, ponieważ rozmowa o różnicach między pso-1 a posp jest raczej skończona.
  22. # 22
    @baju alez prosze : instrukcja przestrelwania i regulacji pgo
    czesc 1
    czesc 2
  23. # 23
    Dzięki wielkie za artykuł Snail ;)
    Ale, albo ja nie umiem czytać i obsługiwać optyki, albo ten twój pgo-7b jest uszkodzony :( . Robiłem wszystko dokładnie tak samo jak w artykule(w sumie nic nowego się od niego nie dowiedziałem poza sztuczką z nitką) i lipa- siatka celownicza nie rusza się w ogóle- ani pod wpływem ustawiania w pionie, ani w poziomie. Jesteś pewien, że nie ma w tym celowniku jakiejś ukrytej blokady zapobiegającej przed rozregulowaniem lub czy nie został ten celownik uszkodzony/skasowany?
    Oczywiście o pomoc proszę nie tylko snaila, ale i resztę forumowiczów ;)
  24. # 24
    Czy z tym POSP jest wszystko ok(wizualnie) i czy ktoś wie jaka to wersja?

    Załączniki:

    • POSP.jpg
  25. # 25
    to jest posp, powiekszenia nie widac, brakuje gumki na okular, a montaz jest do ak
  26. # 26
    dzięki
  27. # 27
    Mam prośbę dotyczącą PGO- 7, konkretnie czy jakiś dumny posiadacz tej optyki mógłby zrobić pare fotek PGO- 7 na kałachu bo zastanawiam się nad kupnem a nie wiem jak to tak naprawdę wygląda bo na necie nie znalazłem takiego zdjęcia.
  28. # 28
    Jak bys troszke poszukal na forum, to niedawno ktos dawal fotki AK z PGO z afgana.
    http://i41.tinypic.com/aaueef.jpg
    http://i40.tinypic.com/2qlfrwg.jpg
  29. # 29
    Ja posiadam połączenie "kałaszek+PGO" zdjęć niestety nie zapodam dopóki nie odgrzebię aparatu.
    Samo połączenie jest dość ciekawe i o dziwo praktyczne. Podsumowując jeśli PGO jest w dobrej cenie to bierz.
  30. # 30
    To czekam na foty;) i mam jeszcze pytanie: czy ta replika PGO- 7 jest wogóle warta cokolwiek? http://ebaybanned.com/product_info.php?cPath=32&products_id=1692