No tak potfur. Mi niedługo skapnie trochę kasy więc planuje zdobyć w jakiś sposób dobrego, nowego kałacha.
Interesuje mnie AK74 ew AKM. Ale zastanawiam się czy nie lepiej jednak dołożyć te 50/100$ i kupić AK74m od VFC.
Innego wyboru nie mam bo po doświadczeniach z ZnAl'em z Boy'a uciekam daleko do replik z tego stopu. Interesuje mnie jedynie Full Stell a LCT takie właśnie produkty nam proponuje :)
No a skoro ta firma sięga korzeniami Inokatsu to o solidność nie trzeba się bać (nawet kosztem długiego i specyficznego sposobu rozkładania)
Jeśli ta firma ma powiązania z Inokatsu - to jeśli chodzi o wykonanie zewnętrzne i mechanikę - to są duże obawy o ich jakość.
To, że firma wykonywała koszmarnie drogie i unikatowe repliki nie oznaczało że są w tym dobrzy. RPK które mieliśmy w P-ń'u musiało przejść duuuuużo pracy żeby je nawet złożyć. O mechanice w ogóle nie wspominając ( była na poziomie chińczyków z przed dwóch lat )
Do replik RMW wkładane były gearboxy CYMY (zanim jeszcze wyszło CM.036, więc nie aż tak dobrej, jak na chińczyków, jakości) - możliwe, że podobnie było ze wspomnianym Inokatsowym RPK.
Na temat spasowania też słyszałem nieco narzekań, głównie odnośnie "dziury" jaka była pomiędzy podstawą szczerbinki a komorą zamkową (trudno to opisać, a zdjęć niestety raczej nie znajdę). Nie słyszałem natomiast by Willard narzekał na swojego AKMS RMW pod tym względem, więc bardzo możliwe, że akurat to zostało poprawione z czasem.
Czyli rozumiem, że jeżeli zadam pytanie co brać - 74m/AKM od VFC czy 74/AKMS od LCT to usłyszę chórek nawołujący do wybrania tej 1 opcji ?
:)
(Bo na SVD od RS nie mam cierpliwości czekać :p)
Ale wracając do sedna tematu - kij z tym jaki gearbox dają w końcu można kupić konwersje.
A co do spasowania AKM i AKM's to wyszły już wersje 2009 (są na WGC) i z tego co się orientuję są w standardzie VFC (Rozkładanie itp.) i
maja kilka poprawek wizualnych.
P.S.