A czy zamiast alkierobejcy moge użyć farb typu drewnochron, drewnokorn? pytam ponieważ mam tego mnóstwo, a nie znam sie na tyle żeby wiedzieć czym się różni drewnochron od lakierobejcy ;)
Hmm, przeglądałem cały topic i muszę przyznać że wasza broń wygląda rewelacyjnie.
Wysłużona i zdarta jak należy.
Tutaj mam pytanie, bo do bornego biorę swoją giwerę, ale powiedzmy że jest zdarta ale nieco mniej.
Sam bym się chętnie zabrał do "upiększenia" jej jak należy, ale nie mam wiele doświadczenia w tym fachu, a nie chce zawalić sprawy.
Dlatego też, czy to będzie problem, jak wezmę ją w "obecnym" stanie?
Pozdrawiam :)
Autor cytatu: RapcioSam bym się chętnie zabrał do "upiększenia" jej jak należy, ale nie mam wiele doświadczenia w tym fachu, a nie chce zawalić sprawy.
Dlatego też, czy to będzie problem, jak wezmę ją w "obecnym" stanie?
Większość z nas też nie ma doświadczenia, idą na czuja, patrząc na zdjęcia z netu i tyle.
Zabrałem sie za kałaszka przed bornym.
I jest pare kwestii:
Jak wcześniej pisał Saperski zabawa z drewnem to jest jedna godzina.
Czyli proceder taki aby zedrzeć oryginalną warstwę Boyi papierem, i przejechać płynem do konserwacji?
Jak już zrobie z drewnem biorę sie za body. Tutaj czytałem o różnych opcjach, ale było by miło jak by ktoś polecił mi jakąś "sprawdzoną" metodę, aby z nówki zrobić używke. Nie chce skopać karabinu tuż przed wyjazdem.
Cholerny ze mnie amator w tuningowaniu zewnętrznym, więc proszę bez zbędnych wywodów :D
Autor cytatu: ForestMam jeszcze pytanie na temat wybijania numerów.. Czy cymowskie body nie pęknie od takiego tricku? i ile musi być cyferek, czy jest jakiś wzór?
Najlepiej poszukaj konkretnego modelu (np. AKM Izmaszu) i na nim się wzoruj.
Wzorów na wybicia widziałem parę, ale część z nich była robiona przez hobbystów (np. ludzi składające kałachy w USA z odpowiednio przygotowanych części, by były one legalne), więc nie wiem czy były wzorowane na jakimś konkretnym modelu, czy po prostu ktoś sobie coś wymyślił.