• Kategorie

  • Konkurs

    • rusmil.net Konkurs fotograficzny rusmil.net - termin nadsyłania: 02.10.2011
  • Współpracujemy

    • Frontowiec.com
  1. # 1
    Witam wszystkich użytkowników forum!
    Jestem początkujący w ASG, dokładnie od roku. Jako że sprzedałem cały swój szpej (nawet nie pytajcie jaki - błędy zielonego :P) i zamierzam w dalszej przygodzie z Airsoftem iść w stronę naszych wschodnich sąsiadów proszę doświadczonych rusofili o pomoc w dobraniu wyposażenia, mniej-więcej zgodnego z tym, który używa FSB, podobne do tego co widać ta załączonym zdjęciu. Nie mamy w pobliżu żadnych obiektów zdatnych do CQB, dlatego jednostki od Czarnej Taktyki odpadają. Na podstawie zdjęć, stron i wątków które przeglądałem w wolnych chwilach zebrałem taki zestaw:
    -replika AKS-74 od LCT,
    -Gorka 3 SSO,
    -kamizelka Defender 2,
    -oporządzenie bojowe Smiersz, Żuk lub Pionier (tu nie mogę się zdecydować),
    -replika hełmu K6-3 (strasznie mi się podoba),
    -nakolanniki TAC ze Spławu.
    Rady, informacje na temat Specnazu i zdjęcia mile widziane.
    Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi i tak jak wspomniałem jestem początkujący, więc jeśli popełnię jakiś błąd przy dalszej dyskusji proszę o wyrozumiałość :)

    Załączniki:

    • fsb.jpg
  2. # 2
    Na fotce nie ma FSB.

    Z listy tylko Defender2 i Gorka SSO nada sie na FSB.
    Splawu nikt nie uzywa.
  3. # 3
    Autor cytatu: delin0mNa fotce nie ma FSB.

    Z listy tylko Defender2 i Gorka SSO nada sie na FSB.
    Splawu nikt nie uzywa.


    Defendery też raczej do lasu średnio :P
  4. # 4
    1. Jaka jednostka jest widoczna na focie?
    2.Wiem, że Spławu nikt nie używa, ale nakolanniki od nich wyglądają tak samo, a tak jak mówiłem chciałbym się stylizować na FSB, a nie rekonstruować.
    3. Mógłbyś mi przedstawić jakiś komplet oporządzenia FSB z Ałtynem lub K6-3?
    •  
      Uber
    • 2016-02-23
    # 5
  5. # 6