Sposób montowania szelek to kwestia bardzo indywidualna - tzn. spokojnie przy zwykłym Smerszu można sobie zrobić 8 punktów zaczepu (jak ktoś ma czas to wszystko regulować!). Wyjątek stanowią tutaj stare Smersze, które miały metalowe zaczepy zamiast zwykłych tasiemek (tam nie da się paska wielokrotnie przewlec w górę i dół). Przykład:Czy ktoś miał może Smiersza i Partizana? Interesuje mnie jest jakaś różnica w wygodzie w obu systemach. Parizan ma osiem szelek, podczas gdy Smiersz cztery, stąd pytanie.
Kupiłem go w 2011 po znajomości i wtedy był "nowością" (kupioną znowu po znajomości od kogoś związanego z SSO, ponoć). Podejrzewam, ze nie jest starszy niż 2009-2010. Materiałem tutaj nie ma za bardzo co się sugerować. Prototyp Legata też przecież był z Awizentu, a też jest całkiem nowy.@Kazik: No właśnie na stronie SSO już go nie widać, a właśnie na taki sobie ostrzyłem ząbki. Wnioskuję z koloru materiału, że to dość stary wypust?
Widziałem też taką opcję, która jest właściwie wariacją komfort pada ze smiersza, obszytą taśmami: http://photo.qip.ru/users/nabludatel70/3463111/99589795/
Nie do końca się zgadzam. Z tego co się orientuję jest parę sposobów montaży ładownic na Partizanie i niektóre faktycznie trudno by wdrożyć, ale inne to zwykłe nawijanie na pas, więc tutaj można to spokojnie zmieszać ze Smierszem. Moge się jednak mylić, nie wiem bowiem jak ładownice są montowane w egzemplarzach takich jak ten, którego zdjęcie wkleił Delinom. Nie wspominam tutaj o szelkach, bo w tym trudno o brak interoperatywności (w końcu to zwykłe przewlekanie, a miejsce zaczepu są w tych samych miejscach).Smiersz - Partizan - zupełnie co innego i raczej potrzeba by bardzo głębokich modyfikacji, żeby doprowadzić Smiersza do bycia Partizanem.
Czy ktoś miał może Smiersza i Partizana? Interesuje mnie jest jakaś różnica w wygodzie w obu systemach. Parizan ma osiem szelek, podczas gdy Smiersz cztery, stąd pytanie.