To jest SWU dla leworęcznych/lewoocznych i z wrażliwym ramieniem :) Modyfikacja taka. Powiedzmy polowa.
Nie mogę mieć lunety po prawej stronie. Chociaż zrobienie tam montażu byłoby prostsze niż kombinowanie z RIS-em.
Myślałem, że przeniesienie spustu do przodu bedzie bardziej skomplikowane.
To jest przeobiony AEG Real Sworda . Najpiew miał oyginalne czarne plastiki i kolbę ale ta osłabiona szlifowaniem pod silnik w kolbie złamała się. Więc powstało to co wyżej.
Niestety silnik w rękojeści udalo się tylko zamaskować przez dodanie tej gumowej nakładki.
Teraz jest paktyczniejszy. Genealnie wszystkie wady SWD zniknęły. Długość, śednio praktyczne miejsce zamontowania dwójnogu.
Można jeszcze próbowac zrobić SWD-Sa miksując spinga z jakimś AEG-iem co ma silnik w body.
Powiem Ci ze nawet nawet ja już dobrałem przyrządy celownicze.
Rączka od l85 będzie no i do roboty.
Z tego co widziałem z przeniesieniem spustu nie ma problemu?
Czytałem gdzieś jak jeden gość robił podobnego tez nie narzekał na spuścik.
Spust to pikuś - naciąg przenosi jakieś takie półsztywne cięgno (popychacz) ze sklepu dla modelarzy lotniczych - fajne jest to, że ma nagwintowane końcówki i mozna podokręcac jakieś "snap" jak oni to mówią i gotowe. Do regulowania długości cięgna - śruby rzymskie - oni mają tam naprawde fajne rzeczy do tych modeli latajacych.
Obojętne, czy mowa o "prawdziwym", czy o replice - to używa się do tego tych samych ładownic co przy SWD. Tzn. nie widziałem ładownic dedykowanych konkretnie pod SWU.
PAny to znowu ja :D
Ktoś ogarnia czy w SWU bezpiecznik (tak mi się wydaje, że to on) jest przy przednim chwycie?
Teraz jak ma być w opcji odbezpieczonej?
Podlinkowałeś zdjęcie SWU-AS czyli wersję z ogniem ciągłym i ten przełącznik koło chwytu służy do zmiany trybu ognia (samopowtarzalny/samoczynny), bezpiecznik pewnie nadal jest bezpiecznikiem.
No właśnie tylko co mam zapodać na tą "kolbę".
Każdy marudzi kolba kolba ale co tam zrobić???????????? :)
Nie mam koncepcji a zbytnio zatańczyć z tym co jest nie mogę.
Moja propozycja jest taka:
- zmodyfikować koszyk silnika tak by był mniejszy (coś jak koszyk z G36), jeśli się nie da - to po prostu będzie szersza :)
- dupkę zatkać gumową stopką z AUG'a (teoretycznie powinna pasować), nie będzie koszer - ale wizualnie dodatkowy element zmniejszy stopkę.
Powinno się udać zachować kształt, o zachowaniu proporcji nawet nie wspominam :)