• Kategorie

• Konkurs

• rusmil.net Konkurs fotograficzny rusmil.net - termin nadsyłania: 02.10.2011
  • Współpracujemy

• Frontowiec.com
  1. # 1
    Witam,

Jestem nowy w temacie rosyjskiego umundurowania więc koledzy pomóżcie w kwestii munduru vsr
    Trafił mi się ostatnio mundur w kamo vsr z 95 roku, więc postarałem się go zrobić na motostriełka z lat 90tych i mam pewien problem z obszyciem. Mundur dostał naszywkę "woorużennyje siły" na kieszeń i dalej nie bardzo wiem co zrobić z korpusówkami na kołnierz. Czy obowiązywały w tymże roku 95 jeszcze korpusówki CCCP zgodnie z ostatnim sowieckim regulaminem, czy już pojawiły się nowe a może w ogóle z nich zrezygnować? co koledzy radzą?
    O ile z florą nie było problemu, bo wiadomo - nowy regulamin wprowadził nowe wzory korpusówek to z vsr nie mam pojęcia co dać na kołnierz. Wszelkie sugestie mile widziane.
  2. # 2
    wszystko zalezy czy chcesz zrobic z niego wzorowy mundur wg regulaminow czy raczej mundur polowy.
    Wiele VSRow bylo juz wydawanych z naszywka ''woruzennych sil'' wiec pasuje jak najbardziej bo prawdopodobnie byla tam od poczatku.
    Jesli chodzi o obszycie to wystarczy procz tej naszywki stopien i korpusowki. Moga byc radzieckie na '95.
    W kazdym razie na tasmy z rodzajem wojsk i grupa krwi etc. to stanowczo za wczesnie. Jedynie mozesz dodac jeszcze odzanke jednostki na drugim ramieniu i to wszystko.

Z kolei na polowy - zostawiasz jaki jest teraz, albo dodajesz tylko korpusowki i stopnie.
  3. # 3
    Chciałem właśnie nieco trzymać się regulaminu. Czyli korpusówki radzieckie w wesji zielonej będą ok? Inny problem to stopień. Obejrzałem sporo zdjęć z tego okresu ale mam problem z wyborem - czy do vsr'a na rok '95 pasuje już "kąt" jefrejtora jak w późniejszych florach, czy może czerwony galon jak we wcześniejszych afganach i wz. 69. Większość fotek, które widziałem to I i II czeczeńska a tam stopni na pagonach w większości nie było.