JG z klonów ponoć mają najlepsze bebechy, więc nie dziwota :) Nawet się zastanawiałem kiedyś czy nie kupić najkrótszej Bety z JG (bez kolby) za chyba 230zł dla samego GB (ale ostatecznie żal mi było pieniędzy).
Przy okazji można sobie wtedy wymienić w Boyu okablowanie na niskooporowe z wyprowadzeniem na batkę do tyłu...
A tak offtopem mówiąc, to gdzie można tą rączkę przeładowania dostać? I jeszcze jakiś rygiel do rury gazowej i niemalże orgazm...
Tak, siódemki. A tak swoją drogą, kiedyś, gdzieś widziałem dyskusje o atrapach pinów które powinny nie mieć farby a w Boyi'u mają. Czy mógłby ktoś wskazać "Ossochozzi"? :)
Właśnie próbuję dostać się do gumki HU mojego AKS-74 Dboys na bazie opisu Potfura. Niestety jest on zbyt pobieżny i dla laika kompletnie nieprzydatny. Ma ktoś prawdziwe step by step tak jak to jest np na mechbox?
Starski... nie wiem co w tym trudnego. Napisze Ci z pamięci... po kolei.
Wykręcasz śrubę z chwytu pistoletowego i ściągasz go.
Odkręcasz selektor i ściagasz go.
Ściągasz pokrywe komory zamkowej.
Wyciagasz wszystko co jest pod pokrywą tzn. zespół suwadła z zatrzaskiem, sprezyna powrotna i prowadnica.
Przed komorą HU jest taki "dynks" w kształcie litery L który usztywnia komore HU. Wyciagasz go ;)
Wtedy już możesz przesunąć komorę HU do przodu i wyciągnąć GB z korpusu repliki. Jeśli GB blokuje się dyszą w komorze to znaczy, że trzeba przestrzelić tak żeby dysza była schowana.
Teraz wykręcasz tylko 2 śrubki z "wózka" na którym zamocowana jest komora HU, po wykręceniu tych śrubek przeciągasz wózek w strone kolby i powinien wypaść.
W tym momencie komora HU trzyma się tylko na lufie... Wyciągasz mocowanie "U" z dołu komory i możesz dostać się do gumki. Uważaj, bo pewnie dystanser będzie chciał uciec ;)
Pierwszy raz zawsze jest trudny. Nie zauważyłem tego L blokującego komorę.
Rozłożyłem wszystko na części pierwsze i zastanawiam się czy psikać olejem sylikonowym czy nie.
Po założeniu gumki na lufę warto psiknąć, przed włożeniem do komory HU. Wtedy lufa z gumką powinny lepiej wchodzić. Mówię oczywiście o psikaniu NA ZEWNĄTRZ gumki.
Edit down:
Zakręcony jestem lekko... Źle zrozumiałem.
Sam też tego elementu szukam - rygiel rury gazowej się złamał. Muszę chyba zrobić maślane oczy jak pięć złoty do krakmanów o tę część... Gunner airsoft ma tylko pełną kolbę składaną.
Odświeżę kotleta:
podłączyłem testowo baterię do repliki i po kilku strzałach najprawdopodobniej nie docisnąłem języka spustowego do końca, słychać było "cyknięcie" przy silniku i koniec, teraz jest tak za każdym naciśnięciem. Z pobieżnej lektury wmasg wynika, że wystarczy zwolnić anti-reversal w GB - nowe AK Boyia mają taką opcję? Jeśli tak, to czytałem też, że przy zwalnianiu AR należy wcisnąć maksymalnie dyszę i zakryć szczelnie palcem. Gdzie ten dinks od AR się mieści? Będę wdzięczny za zakreślenie kółkiem na jednym z poniższych zdjęć: prawa strona GB lewa strona GB
GB V3 chyba nigdy nie miał i nadal nie ma zwalniacza antireversala
Massud, robisz tak:
- wykręcasz obie śrubki trzymające koszyk silnika i wyciągnij koszyk (nie trzeba odczepiać kabli)
- bierzesz śrubokręt (aka wkrętak) i pincetę albo coś innego o małych łapkach
- śrubokrętem odciągasz zębatkę, pincetą podnosisz antireversal
- usłyszysz DUP i po sprawie ;)
Jeśli nie usłyszysz DUP to atakuj mnie na GG/mail - bo mam kilka podejrzeń co może być nie tak.