Niezalogowany (Zaloguj się)
  • Kategorie

  • Konkurs

    • rusmil.net Konkurs fotograficzny rusmil.net - termin nadsyłania: 02.10.2011
  • Współpracujemy

    • Frontowiec.com

Vanilla 1.1.10 jest produktem Lussumo. Więcej informacji: Dokumentacja, Forum.

  1. # 1
    Wydzielone z dyskusji o Modlinie.


    Ważne: Mam dostęp do skrzynek do PK i DSzK. Ile by nas interesowało? Pytam bo cena jest negocjowalna (aktualny stan negocjacji to 150zł za 5 sztuk do PK i 5 sztuk do DSzK, czyli 15zł / sztuka). A, no i oczywiście sam nie mam zamiaru za wszystkie płacić ;) Jakaś zrzutka byłaby potrzebna.
  2. # 2
    Autor cytatu: willard
    skrzyniki - jesli koszerne (gwiazda) to brac, chetnie sie doloze. albo kazdy cos dla siebie wezmie (ja 2-3 do PK lykne chetnie)
    Skrzynki jak najbardziej koszerne, czyli z gwiazdą. Piszcie proszę kto jest (lub nie) zainteresowany skrzynkami.
  3. # 3
    BTW
    Ja jeszcze nie widziałem "skrzynek" do PK/PKM (tych podwieszanych 100) z gwiazdami :)
    Natomiast 250-tki to bardziej do PKT lub PKS się nadają :) i na tych sowieckiej produkcji są "koszerne" gwizdki :)

    pzdr:)

    edycja: i orginal sowieckie 100-tki są całe z alu tylko pokrywa jest stalowa oraz zatrzaski :) no i pasek transportowy jest inny niż w polskich nie wspominając o malowaniu :)
  4. # 4
    zrobię foto tych skrzynek (i wrzucę tutaj), żeby nie było niejasności
  5. # 5
    Chętnie się dorzucę do skrzynek ale nie wezmę ich bo nie mam gdzie położyć (jeszcze trochę i bedę musiał magazyn wynająć ;))
  6. # 6
    Służę przestrzenią magazynową, teściowie się wyprowadzili :D
  7. # 7
    jak ruskie na 100naboi i w cenie dobrej to wezmę ze 2. (skrzynie)
    co do rgd-5 to nie wiem nic na razie bo szczerze, zapomniałem zapytać czy coś zrobił...wymiary ma wiec może...
  8. # 8
    Ja bym wziął jedną skrzynkę do pk..
  9. # 9
    Odnośnie skrzynek (nie, jeszcze nie mam fotek), lista wstępnie chętnych wygląda następująco:
    2 - Willard
    2 - Yakarov
    1 - Helgrind
    1 - ja

    Czyli jak na razie mamy zapotrzebowanie na 6 skrzynek, co jest ponad normę ;) (planowanych jest 5) czyli jeśli o nie chodzi to osób starczy. Jeśli chodzi o DSzK to na pewno wezmę jedną, ale ktoś jeszcze by się przydał (kto się dorzuci, nie musi ich brać, jak np. Grześ).
  10. # 10
    ./uploads/sprzet_skrzynki/dszk_02.jpg./uploads/sprzet_skrzynki/med_01.jpg./uploads/sprzet_skrzynki/med_02.jpg./uploads/sprzet_skrzynki/med_03.jpg./uploads/sprzet_skrzynki/med_04.jpg./uploads/sprzet_skrzynki/pk_01.jpg./uploads/sprzet_skrzynki/pk_02.jpg

    Skrzynki do PK to 200 lub 250tki.

    Jak widać na zdjęciach znalazłem też w sklepie jakąś skrzynkę "medyczną" (można ją ustawić jak stolik). Jest co prawda Polska, ale jestem ciekaw, czy ktoś będzie w stanie powiedzieć, czy ruscy też takie mieli.
  11. # 11
    Nie chce "krakać" ale puszki od duszki są produkcji sowieckiej (jak wszystkie w UW) ale pomalowane w LWP.
    250-tki to puszki do SG-43 i toże pomazane w PL.
    Na upartego mowa farba i wybielić parciane uchwyty i będzie OK dla PKS-a

    Co do skrzyni drewnianej to nie widziałem takich u sowietów ale jest zaj... po ilu za te drewniane - przydała by mi się na wypady by szkło było stabilne na grillu.. :)

    pzdr:)
  12. # 12
    Miały naklejkę 80zł, ale jeszcze dopytam się (może będzie taniej).

    Tylko z odbiorem raczej byłby problem, bo one duże (na tyle duże, że jak wysyłać to jedynie kurierem). No chyba, że na Modlinie się z nią spotkamy ;)
  13. # 13
    Proszę o potwierdzenie chęci zakupu tych skrzynek (PK na 200 lub 250, nie wiem dokładnie jakie to są).

    Na same DSzK widzę brak chętnych (ja sobie jedną i tak pewnie wezmę).
  14. # 14
    po 15zl/szt chce 2 do PK/PKT.
  15. # 15
    1sztuka do PK za te 15 zł.
  16. # 16
    Dobra, to przy najbliższej okazji zbieram kasę, po czym robimy zamówienie. Ostateczna lista wygląda następująco:
    2x PK dla Willa - 30zl
    1x PK dla Helgrinda - 15zl
    1x PK dla mnie
    1x DSzK dla mnie
  17. # 17
    Czy zostały jescze jakies ? , wzialbym i PK i DSzK
  18. # 18
    Jeszcze nic konkretnego nie zacząłem załatwiać, bo zapomniałem się upomnieć o kasę od Willa.

    Innymi słowy bez problemu się znajdzie jedna PK i jedna DSzK
  19. # 19
    Sorki, zaraz ci przeleje tylko mi machnij na gg cala kwote i nr konta :) sorry
  20. # 20
    xsnailx - kasę od Willa dostałem, więc jeśli chcesz te skrzynki do też poproszę przelew do mnie. Cena to tak jak pisałem 15zł/sztuka, a za transport rozliczymy sie jak wyślę, bo nie wiem ile wyjdzie. No chyba, że będziesz chciał dopiero na Modlinie odebrać ;)
  21. # 21
    ok,przelewik jutro posle, co do wysylki - to czy moge przyslac po to kuriera czy bylo by to klopotem?
  22. # 22
    Przysłać możesz, ale nie taniej by wyszło pocztą? (jedną skrzynkę wsadzić do drugiej jeśli się zmieści i paczką)
  23. # 23
    poczta taniej, ale kurier wyjdzie mnie w tym wypadku zadarmo (jak uda mi sie to zalatwic)
  24. # 24
    A, no chyba że tak.

    Zabieram się za ostateczne załatwianie tych skrzynek.
  25. # 25
    Puszki dotarły, detale na GG

    edycja: prawie wszystkie puszki rozdane