• Kategorie

  • Konkurs

    • rusmil.net Konkurs fotograficzny rusmil.net - termin nadsyłania: 02.10.2011
  • Współpracujemy

    • Frontowiec.com
  1. # 1
    Czołem,

    jako że interesuje się trochę szeroko pojętą taktyką czerwoną szukam materiałów z ruskich źródeł. Interesuje mnie stylizacja na jakiegoś sanitariusza ale jestem w tym zupełnie zielony. Szukam wszelkich materiałów które mogłyby się przydać: zdjęcia, filmy, dokumenty z procedurami, teksty, nawet wyposażenie apteczki. Jeśli ktoś posiada jakieś materiały zapraszam do dyskusji!
  2. # 2
    Cześc
    Jakiś czas temu u siebie na uniwerku natknąłem sie na takie oto tablice. Generalnie pierwsza pomoc w przypadku krwotoku i złamań, tablica co prawda sowiecka a nie stricte rosyjska, ale nie sądze żeby sie dużo zmieniło.
    http://pokazywarka.pl/ff7ezg/
    •  
      Igur
    • 2015-04-09
    # 3
  3. # 4
    Pany jak to jest ze ściąganiem rannych ? Tak jak u nas, czy inaczej?
    •  
      Igur
    • 2015-04-10 *
    # 5
    Przecież podałem link dotyczący ściągania rannych, którego znalazłem na ukraińskim forum z FB.
  4. # 6
    U nas jest z grubsza podobnie. Generalnie chodzi o to żeby położyc sobie rannego na brzuchu w mozliwie jak najwiekszym stopniu i powoli sie odczołgac, z tym, że u nas żołnierz nie powinien tak podnosic glowy jak na tych rysunkach. No i z tym uderzeniem w klatke piersiową przed rozpoczeciem resuscytacji to troche przesadzili, bo tak można czasem bardziej zaszkodzic niz pomóc.
  5. # 7
    Autor cytatu: Demostenes1993Czołem,
    Interesuje mnie stylizacja na JAKIEGOŚ sanitariusza ale jestem w tym zupełnie zielony. Szukam wszelkich materiałów które mogłyby się przydać: zdjęcia, filmy, dokumenty z procedurami, teksty, nawet wyposażenie apteczki. Jeśli ktoś posiada jakieś materiały zapraszam do dyskusji!