W tym roku po raz drugi już łączymy znaną z poprzednich lat militarną grę ASG z larpem stalkerskim. Dajemy Wam możliwość zagrania w realiach prawdziwego konfliktu zbrojnego, gdzie wojsko usiłuje utrzymać porządek, a wyszkolone i zdyscyplinowane grupy przebijają się w głąb Zony. Pośród krwawego konfliktu toczy się życie - dawni mieszkańcy Strefy Wykluczenia, przewodnicy, wyznawcy Monolitu, mutanci, szmuglerzy, bandyci, samotnicy i naukowcy.
Czy odnajdziecie się w brutalnej rzeczywistości, gdzie najpierw się strzela a potem zadaje pytania?
Czy przez blisko 10 godzin stawicie czoła postnuklearnej, zimowej nocy?
Czy jesteście gotowi na twarde negocjacje, przekradanie się przez linie umocnień, zdradę i zasadzki, trudne sojusze i dobijanie targu pod gradem wrogich kul?
Długość terenu gry to 3km, a dzieląca go linia umocnień ma prawie kilometr.
W poprzek terenu przebiega umocniony kordon, obsadzony przez wyszkolonych członków organizacji proobronnych i patrolowany przez pojazdy.
W Zonie jako zwiadowcy działają instruktorzy strzelectwa snajperskiego.
Przez Kordon próbują przebić się uzbrojone frakcje stalkerów, poszukujące artefaktów.
Na bezpiecznym skraju Zony stoi bar z ciepłymi kotletami ze snorka i flaszkami Kozaka. Oraz łasymi na walutę "osobowymi źródłami informacji".
Podobno za kordonem działa baza naukowców, można też znaleźć opuszczone laboratoria bądź wpaść w łapy bandytów.
A co jest na końcu Zony, za polami anomalii i artefaktów? To już wasze zadanie.
- Zapraszamy bojowo nastawione grupy, jak i odważnych samotników.
- Istnieje możliwość zgłaszania specjalnych ról fabularnych (np. mutanci, naukowcy, bandyci i inni "neutralni" mieszkańcy Zony).
Zgłoszenia do ról specjalnych kierujcie na maila:
nwn2016@fia.com.pl
Przygotowaliśmy nagrody dla zdobywców największej ilości artefaktów oraz szaleńców potrafiących wypełnić "niemożliwe" misje w Zonie, są to między innymi:
-kursy strzeleckie przygotowane przez Team99
-elementy oporządzenia
-sprzęt survivalowy
-zniżki w sklepach militarnych i ASG