Witam wszystkich użytkowników forum!
Jestem początkujący w ASG, dokładnie od roku. Jako że sprzedałem cały swój szpej (nawet nie pytajcie jaki - błędy zielonego :P) i zamierzam w dalszej przygodzie z Airsoftem iść w stronę naszych wschodnich sąsiadów proszę doświadczonych rusofili o pomoc w dobraniu wyposażenia, mniej-więcej zgodnego z tym, który używa FSB, podobne do tego co widać ta załączonym zdjęciu. Nie mamy w pobliżu żadnych obiektów zdatnych do CQB, dlatego jednostki od Czarnej Taktyki odpadają. Na podstawie zdjęć, stron i wątków które przeglądałem w wolnych chwilach zebrałem taki zestaw:
-replika AKS-74 od LCT,
-Gorka 3 SSO,
-kamizelka Defender 2,
-oporządzenie bojowe Smiersz, Żuk lub Pionier (tu nie mogę się zdecydować),
-replika hełmu K6-3 (strasznie mi się podoba),
-nakolanniki TAC ze Spławu.
Rady, informacje na temat Specnazu i zdjęcia mile widziane.
Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi i tak jak wspomniałem jestem początkujący, więc jeśli popełnię jakiś błąd przy dalszej dyskusji proszę o wyrozumiałość :)
1. Jaka jednostka jest widoczna na focie?
2.Wiem, że Spławu nikt nie używa, ale nakolanniki od nich wyglądają tak samo, a tak jak mówiłem chciałbym się stylizować na FSB, a nie rekonstruować.
3. Mógłbyś mi przedstawić jakiś komplet oporządzenia FSB z Ałtynem lub K6-3?
Powiem wprost - wasza wiedza mnie przytłacza. Totalnie się teraz pogubiłem. Zacznę od nowa. Jakie jednostki działają w terenach zielonych i stylizacja na jaką jednostkę nadawałaby się do lasu? Najlepiej jakby ktoś od razu zarzucił linkiem lub zdjęciem, a ja pędzę na wyżej wymienione strony.
Najlepiej stylizuj się na WW MWD (VV MVD) - najwięcej dostępnych fotek z taktyki zielonej (co nie znaczy, że najwięcej działają), a i wyposażenie przeważnie łatwiejsze do zdobycia i bardziej "rosyjskie".
Przeglądałem galerie i skompletowałem taki zestaw, czy byłby ok? Jeśli nie to napiszcie taki, który byłby dobry :)
-Gorka 3,
-Korund VM (niekoniecznie),
-Maska 1 lub ZSz-1-2,
-AK74m LCT.