Zależy jakie ma, czy wkręcane w jaskółczy ogon, czy z nakrętkami.
Jak to pierwsze, to se nie wkręci, jak w to drugie, to trza dorobić "soczewkę" pod śrubę.
Jakbym miał się czepiać, to bym też zasugerował albo pomalowanie drewien szelakiem i zmiana lub przemalowanie chwytu pistoletowego (kolorami przypomina raczej np. polski niż rosyjski). Ale to w ramach czepialstwa, bo mi się wydaje, że wygląda ładnie.
No i jakiś problem z kolorami niektórych metalowych części (mają jakby miedziany kolor) - może malowanko wszystkiego?
Widzę,że też masz szparę miedzy pokrywą a podstawą szczerbinki/komorą zamkową(chyba,że to coś czarnego w tym miejscu). Niech zgadnę boyec nowy wypust?
Te części miedziane/zardzewiałe to czy przypadkiem ich nie pokrywałeś jakimś kwasem a'la oksyda w płynie na zimno?
Ogólnie ładnie, planujesz wybijać numery na komorze?
Malowanie odpada, nie mam narzędzi żeby zrobić to porządnie a psikanie sprejem jest po prostu brzydkie. Tak nakładałem warstwę takiego przemysłowego środka do zabezpieczenia stali. Zrobię to jeszcze raz i zobaczę jaki będzie efekt :)
Tak to jest RK10S :)
Numery nabiję jak znajdę kogoś w Krakowie kto może to zrobić w sensowny sposób. W planach mam wybebeszenie kompletne wnętrza tak żeby się dało wpiąć osty magazynek, wtedy też pewnie wsadzę chwyt z ostrzaka.
Więc tak MG, zgaduję :D
VSS number łan - Twój pierwszy VSS.
VSS numero duo - VSS prezentowany na SCDTV, ten robiony na zamówienie.
VSS numer tri - To już chyba wszyscy wiedzą ;)
Świetnie wyszedł, oksyda, drewienka, full sztil po prostu marzenie. Pewnie G&G i King (sr)Arms będą mogły się schować ze swoimi aluminiowymi (w przypadku G&G pewnie magnezowymi) korpusikami.
Mój AKMSU:
-Baza to RK-12, co się dało wymienione na stal.
-Drewna potraktowane szelakiem. W przyszłości może będą wymienione na drewna od Bułgarskiego AKS-74U ewentualnie RISy.
-Magazynek od ostrego RPK-47, nie mam pojęcia jakiej produkcji, ma chyba pieczątkę Iżewska. Dostałem go praktycznie nowego, nieużywanego.
-Chwyt śliwkowy zwężony ACM.
-Żgut rocznik 2013.
-Zawieszenie czarne SPOSN.
-Zdemontowany jaskółczy ogon.
Dojdzie jeszcze rura gazowa RIS i na to kolimator PK-A. Replika trochę stylizowana, ale głównie robiona pod strzelanki.
Zastanawiam się gdzie tu zamocować latarkę surfire...
W zapasie mam magazynek śliwkowy, pasek radziecki i normalny gwizdek.
Wkład SRC tak jak w 30stkach , miałem wolny to zrobiłem.SRC mi działają prawie wybornie, nie łykają roketsów ale to już inna sprawa.
Co to za zawieszenie/pas tam masz,RT3m?
Magi cymy są bardzo przyjemne do przeróbek. Wystarczy tylko zjechać takie malutkie wzmocnienia na bokach i uciąć tylni zaczep. Reszta wchodzi bez problemu. W ogóle jak włożyłem wkład do skorupy ze sprężynką to co chwile mi wyskakiwał xD. Musiałem troszkę taśmą zadziałać.
Miałem RP i mam RT-3, więc się wypowiem :) Nie ma porównania, RT-3 bije na głowę RP głównie z powodu szybkiej zmiany 3.pkt na 1 pkt. Super pas, a RP to po prostu zwykły pas tylko szerszy.
Też mam RT-3 tyle że na 105. Wczoraj w 105 puściły 2 nity od tak sobie
nie wiem czy to było w ogóle przynitowane :D
odsyłam na gwarancje, myślicie że wyklepią ?
To chyba nie od tego forum, ale myślę, że szkoda zachodu. Walnij poxipolu tak żeby nie było widać w razie "W", jak po jakimś czasie się odklei, daj śruby.
W serwisie powinni Ci wymienić cały korpus. Wątpie, żeby nitowali ;)
Napisz najlepiej do tego sklepu, że dostałeś uszkodzonego AK. Co jest prawdą, bo od tak te nity by nie puściły, były założone "na słowo honoru" i tyle.
Pamiętam na wumagu, jak Own dostał RK-15 (czy jakoś tak, ten AIMS BOYIa), też egzemplarz, w którym były za słabo nity przyciśnięte. Odesłał.
Nie wal poxipolem/poxiliną bo to wypełniacze, z tym że poxipol zawiera dodatkowo klej.
Od siebie polecałbym klej Technicoll epoxy metal. Tylko wersja z opisem "epoksydowy klej 300 kg". Wygląda to jak podwójna strzykawka. w jednej komorze jest biały utwardzacz a w drugim ciemno srebrny klej żywiczny. Dostępny w castoramie za ok 20zł.
Sklejałem nim koledze pęknięte mocowanie prowadnicy kolby w M4 KWA. Trzyma już dobre kilka miesięcy. Na próbę skleiłem też 2 blaszki ok 1,2mm grubości aby je spróbować rozerwać, imadło kowalskie osadzone na betonie i szczypce nie dały rady, jedynie powyginałem blachę.
Dla pewności od strony wewnętrznej, czyli tam gdzie stykają się elementy, przeszlifować papierem aby oczyścić z ewentualnej farby/rdzy. Papier o gradacji ok 600. Przetrzeć po tym najlepiej benzyną lakową, albo acetonem technicznym (nie tym do paznokci).
Rozrobić dawkę kleju (trzeba się pomęczyć aby wyszły równe ilości z obu strzykawek) posmarować oba elementy klejem złożyć i najlepiej ścisnąć jakimiś klamrami, albo zaciskami. Zostawić elementy w ciepłym miejscu na co najmniej 12h. Po 24h można w sumie już bez obaw macać/rzucać/wbijać gwoździe. :)
Replikę mam niecały miesiąc , to jest jakiś żart aby kupić uszkodzony sprzęt i samemu sobie naprawić. Rozumiem dokręcić szynę czy odblokować pin do tłumika. Jeśli nie przyjmą reklamacji to Posłucham się waszych rad :D
Moje (i nie tylko) doświadczenie jest potwierdzeniem,iż BOYI traci na jakości i nie polecam nowych wypustów.
Dzięki za odpowiedź, POZDRAWIAM!
Panowie. Mam kilka pytan odnosnie malowania szelakiem. Na ostatniej strzelance przyczepilem izolka latarke do drewienek suczki i tasma odeszla z bejca. Trzeba pomalowac. Pytanie jak rowno usunac stara bejce? Nitro, papier wodny? No i jaki odcoen szelaku jest dla ak najpiekniejszy:-)