Niezalogowany (Zaloguj się)
  • Kategorie

Подобные

Podobne

  • Konkurs

    • rusmil.net Konkurs fotograficzny rusmil.net - termin nadsyłania: 02.10.2011
  • Współpracujemy

    • Frontowiec.com

Vanilla 1.1.10 jest produktem Lussumo. Więcej informacji: Dokumentacja, Forum.

  1. # 1441
    @Kazik - jak dla mnie malowanie wygląda pierwszorzędnie, świetny dobór kolorów. Póki co kałacha mam pomalowanego, ale chyba ukradnę ten pomysł z wzorami geometrycznymi dla mojego Siga 552.
  2. # 1442
    Na monopodzie
    http://oi62.tinypic.com/2mnhlvo.jpg
    •  
      Maza
    • 2015-06-17
    # 1443
    Nie ma to jak lans cudzym magiem ;D Co to za chwyt pionowy?
  3. # 1444
    Skoro mi "pożyczyłeś" ;) Easy, będę biegać bez jedno-nogu. Chwyt replika zenita.
  4. # 1445
    @Musley - dzięki.

    @Fumfel - tak samo jak ostatnio, wypasik.
  5. # 1446
    PT-1 od Core wpadło w moje rączki... przy dość dużej interwencji szlifierki udało się zamontować.
    Jeszcze tylko wymienić latarkę i moje życie jest kompletne :D

    http://i.imgur.com/5Irz5AV.jpg
  6. # 1447
    Kilka wymiarów plus rozluźniony frezer i się troszkę rozjechaliśmy w kilku miejscach ale kolejny półfabrykat jadzie bedzie lepiej.

    http://i.imgur.com/uEuXsrz.jpg

    http://i.imgur.com/cuuteTD.jpg
    •  
      Igur
    • 2015-06-30
    # 1448
    Od teraz żebrowana 45tka dla każdego :D
    Muszę jeszcze dopracować to cudo i będzie picuś glancuś :D
    http://i.imgur.com/4jl0AHL.jpg
    •  
      Maza
    • 2015-07-01 *
    # 1449
    Na szybko fotka w moim pokojowym rozpierdzielu.
    http://i57.tinypic.com/vpkz8z.jpg

    WSS King srArms
    Zawieszenie SRVV w SURPACIE + kawałek paska od 6B7-1M
    POSP 6x24 Belomo
  7. # 1450
  8. # 1451
    Zaraz przeniosę do tematu o tuningu zewn. ale wszystkie trzy podlinkowane przez ciebie karabinki są zbudowane na bazie AK104, albo czegoś bardzo podobnego (nie jestem pewien tylko przy ostatnim).

    edycja: przeniesione.
  9. # 1452
    Ostatnie to AK-102 czy też jakaś cywilna Sajga sądząc po magazynku który wygląda na 5,56
  10. # 1453
    •  
      Maza
    • 2015-07-25
    # 1454
    Delin0m ma coś takiego.
  11. # 1455
    Autor cytatu: MazaDelin0m ma coś takiego.


    Owszem ;)

    Niestety oprócz TWI nie ma aktualnie poprawnej pokrywy z RISem na rynku (B-33 lub TWS)
  12. # 1456
    A ten twór który APS sprzedaje?
  13. # 1457
    Pokrywa APS jest żebrowana. A zarówno w przypadki pokrywy TWS jak i B33 zdecydowanie bliżej wizualnie do gładkiej.

    Mi sie wydaje, że zamiast ryzykowac z APSem, który ogólnie nie ma najlepszej opinii lepiej kupić replikę B13. Przynajmniej do czasu, kiedy B33 będą dostepne w rozsądnych cenach.
  14. # 1458
    Autor cytatu: kazikPokrywa APS jest żebrowana. A zarówno w przypadki pokrywy TWS jak i B33 zdecydowanie bliżej wizualnie do gładkiej.

    Mi sie wydaje, że zamiast ryzykowac z APSem, który ogólnie nie ma najlepszej opinii lepiej kupić replikę B13. Przynajmniej do czasu, kiedy B33 będą dostepne w rozsądnych cenach.


    Szanse na niską cenę są małe. Core miał wypuścić swoją B-33 w marcu, lecz do tej pory tego nie zrobił.
    Asura ma w planach B-33, ale tanio to raczej też nie będzie... Jest jeszcze Samoon.

    Generalnie głównym problemem jest to, że B-33 wykonywana jest z jednego bloku aluminium, w związku z czym obróbka jest skomplikowana.
  15. # 1459
    Panowie mam takie pytanie. Mam LCT AKM, jednak chcialbym cos bardziej modern:) w zwiazku z tym popatrzylem i stwierdzilem ze chcialbym zrobic taktycznego akacza - czy moge zdjac cale te drewna i zamontowac sobie akcesoria asury dynamics (kolba, rail gora i dol, chwyt pistoletowy, montaz boczny etc.) czy musze kupic skorupe jakiegos taktycznego ak i dopiero wtedy zmieniac. Sorrki za byc moze glupie pytanie ale nigdy nie bawilem sie w zewnetrzne modyfikacje a jednak wpadl maly bonus i kusi wydac na cos co sie lubi;) I ostatnie pytanko - czy jesli mozna zmienic bez problemowo to co pisze w AKM wiadomo jak pasuja one do LCT? Bedzie potrzebna interwencja mlotka?:)
    •  
      Maza
    • 2015-07-28 *
    # 1460
    Jeśli chodzi CI o kolbę zenita, to do AKMa nie zamontujesz. Co do reszty, nie powinno być problemów.
  16. # 1461
    Dzieki Maza za szybka odpowiedz. Jeszcze jedno pytanie w takim razie czy ten karabin bedzie okay pod konwersje z asuroskim akcesoriami? http://gunfire.pl/product-pol-1152205663-Replika-karabinka-LCKS74M-NV.html
    w sumie zastanawiam sie czy zamiast b10/b11 nie brac b30+b31.. bedzie pasowac?
  17. # 1462
    B-30 + B-31 ma duże luzy, ale da się dopasować.
  18. # 1463
    TWI wypuści długie magi żebrowane ;) końkurencja XD

    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1673401446227196&id=1483189865248356
    •  
      Igur
    • 2015-08-06
    # 1464
    Widziałem :D Numer formy nawet taki sam :O
    Wady TWI: Brak metalowych zaczepów, brak dziury na dole magazynka, wymiary lekko inne niż oryginalne, brzydki kolor oraz faktura materiału.
  19. # 1465
    Zdecydowanie jakoś nie tak te ich magi wyglądają.
  20. # 1466
    A moze to prodżekt ;)
  21. Dziwny mają kształt na dole i zdecydowanie żeberka jakeiś "nie takie". Mają kosztowac w Europie 15 Euro
  22. # 1468
    Po paru godzinach użytkowania.

    Co jest zabawne tylko na lewej stronie widać zużycie, prawa dalej jest prawie nieruszona. Pewnie dlatego, że większość "zniszczeń" po lewej zrobił pas.

    Załączniki:

    • ak-104_malowanie_01.jpg
    • ak-104_malowanie_02.jpg
    • ak-104_malowanie_03.jpg
  23. # 1469
    Kaziku jakiego kalaszka miales jako baze? Pieknie wyglada!
  24. # 1470
    Danielskii - dzięki! Replika życie zaczeła jako AK-105 VFC, ale kupiona była z drugiej ręki w poniższej formie:

    https://rus.mil.pl/forum/uploads/_attach/2015/05/vfc_ak-105_kit.jpg

    Do tego pokrywa komory zamkowej i nakładka rury gazowej z DBoysa, części Zenitco (chwyt RK-6, okładzina B-10, montaż boczny B-13), kolba jest repliką PT-1 nie pamiętam już jakiego producenta i DTK-2 produkcji TWI.