Niezalogowany (Zaloguj się)
  • Kategorie

  • Konkurs

    • rusmil.net Konkurs fotograficzny rusmil.net - termin nadsyłania: 02.10.2011
  • Współpracujemy

    • Frontowiec.com

Vanilla 1.1.10 jest produktem Lussumo. Więcej informacji: Dokumentacja, Forum.

  1. # 1561
    Tutaj masz moskwy, ale nie tylko one były popularne. Na facebooku jest fajna stronka Afganistan 1979-1989. tam panowie wstawiają mase fotek

    Załączniki:

    • 1185833_381887745272218_2130468631_n.jpg
  2. # 1562
    A tutaj inne wzory cichobiegów

    Załączniki:

    • 11103188_684115458382777_3377254221116658758_o.jpg
  3. # 1563
    To raczej nie MOSKWY mają tylko dwa paski i jest za mały odstęp między nimi.
  4. # 1564
    Widzę kolega prawilniak i zawsze muszą być 3 paski, więc i są tutaj :D

    Załączniki:

    • 29.12.1987_simurg_captured.jpg
  5. # 1565
    No już lepiej :). To prawdopodobnie sławne adaśki produkowane na licencji w ZSRR, wstawiłem zdjęcia jak wyglądają obecnie. Moskwy były chyba wzorowane na tym albo odwrotnie https://www.youtube.com/watch?v=8P31kOy-CBw

    Załączniki:

    • 6496838.jpg
    • 6496834_1_.jpg
    • 6496832.jpg
  6. # 1566
    Moskwy były wzorowane na Adidasach Gazelle. Dziś mona sobie kupić Adidasy Gazelle 2.0.
  7. # 1567
    Panowie pytanie co to za wyrób, wygląda jak KZM, metek brak, nie ma kieszeni przelotowych, nie ma też zwykłych kieszeni, posiada kieszenie cargo na rzep, SS ma jakieś dziwne wstawki.

    https://picasaweb.google.com/103295197439322674808/31Lipca2015#6177602738668224354
  8. # 1568
    Bez dobrych zdjęć moskw nie odróżnisz od samb/gazel adidasa.
  9. # 1569
    Autor cytatu: trusPanowie pytanie co to za wyrób, wygląda jak KZM, metek brak, nie ma kieszeni przelotowych, nie ma też zwykłych kieszeni, posiada kieszenie cargo na rzep, SS ma jakieś dziwne wstawki.

    https://picasaweb.google.com/103295197439322674808/31Lipca2015#6177602738668224354

    Wspomniane "wstawki" wyglądają na najzwyklejszy błąd produkcyjny przy farbowaniu tkaniny.
  10. # 1570
    Panowie, macie może pojęcie co to za hełm ma pan na pierwszym planie?

    Załączniki:

    • svdsilenced.jpg
  11. # 1571
    Autor cytatu: UberfuhrerPanowie, macie może pojęcie co to za hełm ma pan na pierwszym planie?

    Mie to wygląda na BZSz(01) typ W [[БЗШ(01) тип "В"]]
    http://bronejilet.ru/files/products/1918_1.jpg
  12. # 1572
    Autor cytatu: Uberfuhrer[font][font]Panowie, macie może pojęcie co to za hełm ma pan na pierwszym planie?[/font][/font]


    NII Stali Vityaz
  13. # 1573
    Ja tu się podrzucę z całkiem innym pytaniem.
    Rozpoznaje ktoś kamuflaż munduru? Przez chwilę myślałem, że to Cryptec pustynny, ale już nie wiem.
    Byłbym wdzięczny za pomoc.

    Załączniki:

    • 131761_ivan-a-gdzie-jest-zawleczka2.jpg
  14. # 1574
    Polimerowy magazynek do SWD,15sto nabojowy,ktoś ma jakieś info o tym? 100% oryginał z wystawy izhmash muzeum.

    Załączniki:

    • 11907183_10155981609245416_3554795590057361552_n.jpg
    •  
      Maza
    • 2015-08-30
    # 1575
    Co to za pas główny u pana po lewej?
    (od partizana to to nie jest, ma delta ringi na górze i na dole)

    Załączniki:

    • 2-1.jpg
  15. # 1576
    SSO robiło też takie wąskie pasy do Smiersza, najczęściej je widziałem w połączeniu z ładownicami do SWD.

    W załączniku akurat jako część zestawu z kamizelką Lorika. Niestety nie wiem, czy był to pas "w standardzie" z tą kamizelką, czy akurat dodali go do zdjęć, żeby wyglądało "cool".

    PS. Taki Smiersz SWD chyba pojawił się w rosyjskim filmie "Zakładnik":
    http://www.imdb.com/title/tt1252512/

    Załączniki:

    • imgp1859.jpg
    •  
      Maza
    • 2015-08-30
    # 1577
    Dzięki! :)

    Cholera, oglądałem ostatnio "Jeńca" i nie zauważyłem tego pasa.
  16. # 1578
    Na zdjęciach z filmu niestety wygląda na to, że w ogóle nie ma pasa miękkiego. Musiało mi się coś pokręcić.

    Załączniki:

    • 3e06.jpg
  17. # 1579
    Słabe, ale widać.
    http://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xaf1/t31.0-8/q83/p960x960/10995485_10200300306727724_5485588711980129436_o.jpg
    A tu ze strony.
    http://sso-mil.com/upload/images/smersh/IMGP6135.jpg
  18. # 1580
    Zdjęcie samego pasa:

    Załączniki:

    • jmkrrve12uy.jpg
    •  
      Maza
    • 2015-08-30
    # 1581
    Całkiem sbrujastyczny. Dzięki Panowie :)
  19. # 1582
    Korakulon w EMR :D
    https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xfa1/v/t1.0-9/12032088_882318841837659_1639265212338200025_n.jpg?oh=b35c1491ad40e7479acbde8492836268&oe=566DDE7B
    •  
      Maza
    • 2015-09-15 *
    # 1583
    Są zdjęcia z użycia smiersza z tego materiału? Wygląda jak jeden wielki odblask.

    Załączniki:

    • pys1rczflc0.jpg
    • 20141006_120823_zpsuu9q54qj.jpg
  20. # 1584
    Podobno te Smiersze pochodzą z magazynów MWD.

    Nie widziałem fotek z użycia. To nie awizent, choć pierwsza fotka pochodzi z ogłoszenia, gdzie było to wystawiane jako awizent.
    •  
      Maza
    • 2015-09-15
    # 1585
    To fotki smierszy, które najczęściej wyskakują po wpisaniu "smersh avizent" w wyszukiwarkę. Wizent swoją drogą trochę błyszczy ale nie aż tak...
  21. # 1586
    Mam aktualnie tego smiersza na stanie w weekend postaram sie pstryknąć pare fotek... ;)

    Załączniki:

    • image.jpg
  22. # 1587
    Autor cytatu: MazaTo fotki smierszy, które najczęściej wyskakują po wpisaniu "smersh avizent" w wyszukiwarkę. Wizent swoją drogą trochę błyszczy ale nie aż tak...

    Tak jak wspomnialem, to nie awizent.
    Awizent praktycznie sie nie blyszczy, nie szeleszczy. Ten material z fotek jest slaby. Widzialem tego smiersza w rosji, uzywanego. Wszystkie ladownice byly podarte w miejscach gdzie kanty maga sie o nie ocieraly. Wiadomo, pewnie ten Smiersz sporo przeszedl, lecz daje to do myslenia.
  23. # 1588
    Coo?
    Osobiście nie zauważyłem jakiejś szczególnej różnicy pomiędzy materiałem tym a avizentem...
    To prawda material jest tak jakby śliski a nie błyszczący (to tylko złudzenie na zdjęciach) i w żadnym przypAdku nie szelesci :D
  24. # 1589
    Autor cytatu: Hooligan
    w żadnym przypAdku nie szelesci :D


    A tego o tym materiale nie powiedziałem, to o awizencie tylko mowilem ;)

    W każdym bądź razie w Rosji twierdzą, że te Smiersze to nie awizent.
  25. # 1590
    Co to za spodnie? Wyglądają jak UTP helikona.

    Załączniki:

    • 12042810_1127171130644445_8844842752983935707_n.jpg