@Kazik - możesz powiedzieć co to za odcień zieleni w tym Krylonie?
Woodland green, w ostatnim szeregu za chwytem z palemką jest jeszcze olive.
Na razie nie wiem, które kolory wykorzystam - najpierw popróbuję różnych kombinacji na kartonie, żeby zobaczyć co z czym dobrze wygląda.
Mi sie wydaje ze w tym pierwszym skaszanionym malowaniu nie jest aż tak źle...
Nie wygląda to ładnie, ale w otoczeniu, w którym jest ten gość to będzie spełniać swoją funkcję.
Dzieki za galerie ;)
Jak już jesteśmy na maskowaniu, to względnie łatwo można samemu zrobić całkiem zgrabne pixele. AK był malowany Motipami z praktikera na próbę , SWD-S Montana Black. Z efektu nie jestem do końca zadowolony, ale jako tester technologii oba są OK :)
@ Kazik - zgadzam się, kałasz był malowany resztkami czegoś dobranego losowo, natomiast kolory jakie wyszły na SWD-Sie zdecydowanie odbiegają od oczekiwać. Przynajmniej w lesie na suchym podłożu w kępkami trawy tu i tam wygląda całkiem OK
@Musley - No wyszło, ale co poradzić:D Następnym razem zrobię większe pixele, bo wycinanie takich małych szablonów to też bardzo wysoki stopień upierdliwości.
Wzór "siatki" jest marny, bo użyta siatka jest w kiepskim stanie. Mam jeszcze jedną w lepszym, więc mam nadzieję, że ostatecznie wyjdzie to lepiej. Dodatkowo momentami za mocno pociągnąłem kolorem. No ale to test mimo wszystko.
Autor cytatu: kazik
Wzór "siatki" jest marny, bo użyta siatka jest w kiepskim stanie. Mam jeszcze jedną w lepszym, więc mam nadzieję, że ostatecznie wyjdzie to lepiej. Dodatkowo momentami za mocno pociągnąłem kolorem. No ale to test mimo wszystko.
Wydaje mi się, że siatka musi być lepiej naciągnięta na przedmiocie, wtedy wzór wychodzi lepszy
Wspominałem o malowaniu wcześniej. Malowane będzie poniższe AK (VFC AK-105), musi jeszcze "tylko" do mnie dotrzeć z Węgrzech.
Chciałem go na początku złożyć z B10M i B33, ale mnie nie stać, więc będzie musiało starczyć B10 i B13, które wcześniej leżało na AK74M. Jedyny mankament, na który nie mam obecnie rady do pokrywa, bo nie dostaję jej w zestawie, więc DBoysowa gładka bez daszka będzie musiała starczyć.
Panowie, albo jestem debilem, albo mam jebnięty kolimator.
Kupiłem od znajomego kobrę oracomu ( czy jakiś podobno brzmiący chinol) i nie idzie do góry punkcik. Tu pytanie- jak kręcić? Miałem w podstawówce trzy lata rosyjskiego, ale ni uja nie pamiętam, jak było "góra" i "dół". Mam do wyboru H (n) i B (w). Pomożecie?
Dzięki panowie.
Ogólnie to pacjent w stanie agonalnym, bo kropka nie chce opuścić obrębu muszki (kropka znika z szybki jak kończą się te boczne skrzydełka przy muszce)
Dioda pewnie się obluzowała (odsunęła do tyłu), przez co pewnie regulacja też nie działa. Skoro kona, to może warto go rozkręcić i spróbować ustawić wszystko na miejscu z powrotem?
Słuchajcie, mam sprawę. Czy wiecie może jak "postarzeć" kałacha aby wyglądał jak osobnik na tym zdjęciu ? ZDJĘCIE Mam na myśli tą pozdzieraną farbę z metalowych części.
Myślę, że kluczem przy papierze / wacie jest słowo "umiar", bardzo łatwo jest przedobrzyć.
Ale odprysków farby się nie osiągnie, tutaj metoda "na bagażnik" będzie lepsza. Ale i tak zależnie od sposobu pokrycia repliki może się nie sprawdzić. Np. na oksydowanych replikach LCT, czy E&L, wątpię by zadziałało.