Autor cytatu: MolotokWie ktoś co to za naszywki? Z tego, co mi się wydaje to jakaś prywatna agencja ochrony złożona z byłych członków Wympieł.
Firmy Ochroniarskiej Grant-Wympieł z Noworosyjska :D
W Moskwie też widziałem firmę ochroniarską ALFA z łudząco podobną symboliką do znanej Alfy. Niestety z tego co mi wiadomo nie ma ona nic wspólnego z byłymi członkami
Witam wszystkich.
Na wstępie dodam że w tych tematach jestem zielony jak trawa na obecnym mundialu więc liczę na wyrozumiałość. Czy mógłby ktoś wymienić nazwy wyposażenia wchodzącego w skład przedstawionym na obrazku. Dokładnie chodzi mi o rodzaj hełmu (oraz pokrowca) , kamizelki, munduru nałokietników nakolanników oraz niewidocznych tutaj butów (jeśli oczywiście ktoś jest mocno obeznany w tym temacie.
Dziękuję Pozdrawiam.
Hełm 6b27 pokrowiec w cyferze
balistyka 6b23
kamizelka 6sh112
kolana i łokcie 6b51
Mundur to VKBO z tą prawie najcieplejszą kurtką z 5 czy tam 6 warstwy.
Witam wie ktoś co to za kamizelka? Jeszcze drugie pytanie jak ze stosowaniem przez FSB kamizelek WAS DCS w oliwce, jakieś zdjęcia albo jakiekolwiek informacje?
Autor cytatu: RabbitWitam wie ktoś co to za kamizelka? Jeszcze drugie pytanie jak ze stosowaniem przez FSB kamizelek WAS DCS w oliwce, jakieś zdjęcia albo jakiekolwiek informacje?
Ostatnim razem zainteresował mnie temat SVR Zaslon po przestudiowaniu dostępnych zdjęć rozpoznałem trochę szpeju ale mam problem z umundurowaniem, jedyne co udało mi się rozpoznać to komplety Blackhawk HPFU ITS gen 1 oraz combat set'ów G3 od CP oczywiście wszystko w oliwce. Teraz chciałem się zapytać czy ktoś jest w stanie rozpoznać co ci panowie mają na sobie. Z góry dzięki za pomoc :)
CP to raczej Ranger Green ;)
Gość pierwszy z prawej ma prawdopodobnie mundur Tru-Spec w oliwce (zdaje się, że tylko ten producent używa takiego brzydkiego odcienia) ;)