Ja mam pytanie co do "seta" pod MWD. Co do munduru to jestem rozerwany pomiędzy Kamyszem a Izłomem, ale chodzi mi bardziej o kamizelkę/system nośny. Nie za bardzo wiem co MWD ma charakterystycznego na wyposażeniu u siebie i nie znam się kompletnie na rosyjskich kamizelkach taktycznych czy innych systemach nośnych.
Obecnie można dostać trochę prostsze, ale również używane wersje Tarzanka. Jeśli chciałbyś dokładnie taką wersję to mój znajomy ma taką, może będzie chciał się pozbyć.
BTW, propsy za wybór klimatu ;) MWD z operacji AT w Dagestanie to jeden z moich ulubionych.
Sprawiłem sobie replikę AK, więc teraz pasuje zrobić jakąś lekką stylizację na Rosję ;)
Rzecz ma się sprawdzać na niedzielnych strzelaniach, więc potrzebuję nosić tylko kilka low-capów, worek z kulkami, szybkoładowarkę. Do tego jakaś kieszeń na Snickersa, portfel, klucze, telefon i jazda.
Na przyszłość pewnie worek zrzutowy (ew. magazynki w bluzę), ładownica na radio i kabura na klamkę. Może kiedyś plecak/nadupnik na wodę i jedzenie, jeśli się wybiorę na jakieś większe imprezy.
Nie celuję w rekonstrukcję, nie musi być lansiarsko - ma być jak najtaniej, wygodnie, funkcjonalnie, i nie po amerykańsku ;)
Myślałem o takich dwóch rzeczach + jakiś kapelusz albo bandana: http://www.frontowiec.com/index.php?p3153,mundur-wz-88-03-flora http://www.redzone.com.pl/p303,kamizelka-lifczik-m14-kamuflaz-flora.html
albo to http://www.redzone.com.pl/p30,kamizelka-pas-a-lifczik-replika.html
Taka kamizelka się nada czy może lepiej szukać oryginalnej? Nie pogubię magazynków?
W grę wchodzą też używki.
A gdybym się uparł na mundur we florze, to jaka kamizelka do niego by pasowała? :) Może właśnie WSR? (to jest butan, tak?) Na Redzone mają spory wybór.
Lifczik, nieważne czy kopia czy oryginał (mam akurat kontrakt Sssr), ma to do siebie, że używając magazynków kal 7,62 da się je pogubić. Z magazynkami 5,45 trochę lepiej to wygląda, bo nie są tak zagięte i stabilniej siedzą pod klapą.